Θεσσαλονίκη - 2310266480 | [email protected]

Σπουδάζετε την πράξη!

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Επαγγέλματα | Στέλεχος Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων | Associate Hotel Director

ΠΕΡIΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
  • Εισαγωγή στον τουρισμό
  • Αρχές Διοίκησης Τουριστικών Μονάδων
  • Ξενοδοχειακό Προϊόν
  • Διακρίσεις Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • Τμήμα Πωλήσεων
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Τουριστική Ψυχολογία
  • Ξενοδοχειακό Marketing
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ: FRONT OFFICE

FRONT OFFICE DEPARTMENT (TMHMA ΥΠΟΔΟΧΗΣΚΡΑΤΗΣΕΩΝ)

  • Λειτουργίες – Προσωπικό Υποδοχής
  • Ζήτηση Διαθεσιμότητας
  • Κρατήσεις (Τύποι κρατήσεων/Δελτίο κρατήσεων κ.α.)
  • Επιβεβαίωση κρατήσεων
  • Αφίξεις
  1.   Room Report
  2.   Check in
  3.   Registration cards
  4.   Day use
  • Αναχωρήσεις
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Α. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ERMIS 8 (WIN)

  • Εισαγωγή στο περιβάλλον του ERMIS 8
  • Πρακτική στο πρόγραμμα ERMIS 8 – Προσομοίωση με ΑΣΚΗΣΕΙΣ
  1. Διαθεσιμότητα – Κρατήσεις
  2. Check-in/Διαμονή Πελάτη
  3. Check-out

ΒΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL

  • Εισαγωγή στο περιβάλλον του PROTEL
  • Πρακτική στο πρόγραμμα PROTEL – Προσομοίωση με ΑΣΚΗΣΕΙΣ
  1. Κρατήσεις
  2. Check-in/Διαμονή Πελάτη
  3. Check-out

Γ. WEB – ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

  • Σύγχρονα Συστήματα Οn Line Κρατήσεων
  • Booking.com
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV: HOTEL DIGITAL MARKETING

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ I

Traveler’s online journey

  • Μελέτη ζήτησης
  • Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
  • Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτηση
  • Καθορισμός budget και μίγματος digital marketing
  • Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης(εύρεση χωρών, εποχικότητα, δημογραφικά, social trends, συμπεριφορά καταναλωτών)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ

Websites for Hotels

  • Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
  • Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
  • Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
  • Βελτιστοποίηση σελίδων με Α/Β tests
  • Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙI

Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη

  • Διαφημίσεις Adwords (Search, Display, Remarketing, Youtube, δυναμικές διαφημίσεις)
  • Διαφημίσεις σε social media με νέα εργαλεία
  • Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
  • Διαχείριση περιεχομένου σε social media (παραδείγματα)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IV

Email marketing/ Mobile marketing

  • Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
  • Επικοινωνία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την διαμονή
  • Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
  • Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ V

Web analytics

  • Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
  • Καθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
  • Βελτιστοποίηση των conversion rates
  • Στατιστικά eCommerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website
  • Μελέτη και καθορισμός ROI

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ VI

Χρήσιμα εργαλεία

  • Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
  • Booking engines για απευθείας κρατήσεις
  • Επικοινωνία με Chat και Social Media (Χρήση Bots)
  • Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
  • Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
ΕΝΟΤΗΤΑ V: HOUSEKEEPING DEPARTMENT (ΤΜΗΜΑ ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑΣ)
  • Λειτουργία του τμήματος
  1. Προέλευση – Σκοπός του housekeeping
  2. Υπευθυνότητες – Ρόλος του housekeeping
  3. Εξειδίκευση Προσωπικού
  4. Συνεργασία ορόφων με τα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου
  • Housekeeping Communication
  • Έντυπα – Βιβλία – Κανονισμοί
  • Διαχείριση παραπόνων
ΕΝΟΤΗΤΑ VI: FOOD & BEVERAGE (F&B) DEPARTMENT (ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ, BAR-ΠΟΤΑ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ)

ENOTHTA I

  • Εστιατορική Τέχνη
  1. Οργάνωση Εστιατορίου
  2. Το Προσωπικό του Εστιατορίου
  3. Mise en place
  4. Τεχνική Σερβιρίσματος
  5. Υποδοχή πελατών – Λήψη παραγγελίας
  6. Τεχνικές Πωλήσεων στο εστιατόριο
  7. Μέθοδοι εξόφλησης λογαριασμού
  8. Συντονισμός και απόδοση εργασιών

ENOTHTA IΙ

  • Οινολογία
  1. Οι κυριότερες οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας και της Ευρώπης
  2. Τεχνικές μεταφοράς, παρουσίασης και σερβιρίσματος του κρασιού
  3. Οργανοληπτικός έλεγχος – γευσιγνωσία
  4. Αρμονία κρασιού – εδέσματος

ENOTHTA IΙI

  • Bar
  1. Οργάνωση και λειτουργία του bar
  2. Η προσωπικότητα του barman
  3. Mise en Place
  4. Εξοπλισμός
  5. Αλκοολούχα ποτά – συνταγές βασικών ποτών και cocktails
  6. Μη αλκοολούχα ποτά
  7. Τεχνικές πωλήσεων
  8. Συνεργασία με άλλα τμήματα

ENOTHTA IV

  • Ποιοτική εξυπηρέτηση – Διαχείριση παραπόνων
ENOTHTA VII: ANIMATION DEPARTMENT (ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ & ΑΘΛΗΣΗΣ)
  • Έννοια – Ορισμός του animation
  • Η εφαρμογή του animation στον τουρισμό
  • Είδη animation
  • Ρόλος των animateur στην ξενοδοχειακή μονάδα
  • Είδη δραστηριοτήτων του τμήματος animation
ΕΝΟΤΗΤΑ VIII: ΑΓΓΛΙΚΑ
  • Γενική Αγγλική Ορολογία Τουρισμού
  • Vocabulary – Listening – Speaking FRONT OFFICE:
  1. Καλωσόρισμα – Εξυπηρέτηση Πελατών
  2. Επιβεβαίωση Κράτησης – Check in – Check out
  3. Απάντηση σε αιτήματα πελατών – Αντιμετώπιση προβλημάτων & παραπόνων
  4. Συνέντευξη
  • Vocabulary – Listening – Speaking HOUSEKEEPING:
  1. Ειδική Ορολογία
  2. Ονομασίες Εξοπλισμού δωματίων
  • Vocabulary – Listening – Speaking F&B:
  1. Εξυπηρέτηση Πελατών
  2. Ονομασίες Ροφημάτων & Ποτών

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΚΟΠΟΣ

Το συγκεκριμένο τμήμα στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις. Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα που αφορούν στα διαφορετικά Τμήματα μιας οργανωμένης Τουριστικής Μονάδας και τη μεταξύ τους συνεργασία.

Πρόκειται για ολοκληρωμένη εκπαίδευση που άπτεται των απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων κάθε σύγχρονης Τουριστικής Μονάδας και απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως στελέχη στον τομέα του Τουρισμού. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Οργάνωση, Λειτουργία και Διαχείριση μιας Τουριστικής Μονάδας.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση:

Α. Να εργαστούν τόσο στη Reception όσο και σε άλλα τμήματα ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων (Web Marketing/Πωλήσεις, Guest Relations Manager κ.α.).

B. Να αναλάβουν καθήκοντα εργασίας και συντονισμού ως υπεύθυνοι στα διάφορα Τμήματα μιας οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ή τουριστικού καταλύματος.

Γ. Να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις ολιστικής οργάνωσης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων ως απασχολούμενα στελέχη ή ακόμη και στη δική τους τουριστική επιχείρηση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

• Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών έχει πιστοποιηθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού - ΕΟΠΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας και είναι εναρμονισμένο με Διεθνή Επαγγελματικά Περιγράμματα κατά ISCO 88.
• Οι εκπαιδευτές επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα και προκαθορισμένα κριτήρια του ΕΟΠΠΕΠ, τα οποία αφορούν στους τίτλους σπουδών, αλλά και την επαγγελματική και εκπαιδευτική προϋπηρεσία.
• Στο πρόγραμμα μπορούν να φοιτήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ανεξαρτήτως ηλικίας, ιδιότητας και επιπέδου σπουδών:
1. Απόφοιτοι Λυκείου, φοιτητές, πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ & ΙΕΚ.
2. Εργαζόμενοι ή επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν επιπλέον κατάρτιση.
3. Άνεργοι που αναζητούν απασχόληση και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας.
• Τα τμήματα είναι ολιγομελή, έως 10 ατόμων, και σε κάθε θέση εργασίας αντιστοιχεί ένας Η/Υ.
• Μετά την αποφοίτηση, παρέχεται στήριξη των σπουδαστών όσον αφορά θέματα συμβουλευτικής και επαγγελματικής σταδιοδρομίας.
Διάρκεια: 6 μήνες (ακαδημαϊκό εξάμηνο)
Ωράρια:
Πρωινά - Απογευματινά - Βραδινά
Κόστος Προγράμματος: Το ποσό καταβάλλεται σε δόσεις. 1η Δόση δίδεται με την εγγραφή.
Έκπτωση: 10% σε φοιτητές & ανέργους

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται Βεβαίωση Σπουδών, η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Η πιστοποίηση είναι σύμφωνη με την άδεια του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ).

Δηλώστε συμμετοχή

Το όνομά σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο

Σχόλια