Θεσσαλονίκη - 2310266480 | [email protected]

Εξειδίκευση στα πιο
Περιζήτητα Επαγγέλματα!

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Επαγγέλματα | Στέλεχος Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων | Associate Hotel Director

ΠΕΡIΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΘΕΩΡΙΑ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • Εισαγωγή στον τουρισμό
  • Αρχές Διοίκησης Τουριστικών Μονάδων
  • Ξενοδοχειακό Προϊόν
  • Διακρίσεις Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • Τμήμα Πωλήσεων
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Τουριστική Ψυχολογία
  • Ξενοδοχειακό Marketing
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ: RECEPTION | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL
  • Εισαγωγή στο Τουριστικό Προϊόν /Πακέτο /Φιλοξενία
  • Οργανόγραμμα & Προσωπικό Υποδοχής (Αρμοδιότητες)
  • Front Office | Βασικές Λειτουργίες
  • Διαθεσιμότητα Room Plan Stop Sales Room Status
  • Πελάτης Κατηγορίες & Ιδιότητες-Προφίλ Πελάτη
  • Private Walk in Day Use Κρατήσεις
  • Εταιρική Κράτηση
  • Πρακτορειακή Κράτηση Συμβόλαια-Πακέτα
  • Check in/ Registration
  • Τύποι και Επιβεβαίωση Κρατήσεων
  • Διαχείριση Χρεώσεων Δωματίων
  • Proforma Invoices
  • Κλείσιμο Ημέρας
  • Έκδοση Reports| Πρόβλεψη Κίνησης
  • Συνάλλαγμα | Wake up calls
  • Κρατήσεις Group
  • Καρτέλα Χρεώστη-Υπόλοιπα Χρεωστών
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: COACHING ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ

Προσωπική εξέλιξη και ανάπτυξη δυναμικού μέσα από τη χρήση εργαλείων του Coaching

  • Personal Branding
  • Αναπτύσσοντας ικανότητες Επικοινωνίας
  • Υλοποίηση στόχων – επίλυση προβλημάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV: HOTEL DIGITAL MARKETING

ΚΕΦΑΛΑΙΟ I

Traveler’s online journey

  • Μελέτη ζήτησης
  • Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
  • Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή – ταξιδιώτη
  • Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτηση
  • Καθορισμός budget και μίγματος digital marketing
  • Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης(εύρεση χωρών, εποχικότητα, δημογραφικά, social trends, συμπεριφορά καταναλωτών)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ

Websites for Hotels

  • Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
  • Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
  • Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός Ξενοδοχείου
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
  • Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
  • Βελτιστοποίηση σελίδων με Α/Β tests
  • Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙI

Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη

  • Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης ( SEM & SEO)
  • Διαφημίσεις Adwords (Search, Display, Remarketing, Youtube, δυναμικές διαφημίσεις)
  • Pay per click advertising
  • Διαφημίσεις σε Social Media με Νέα Εργαλεία (Διαφήμιση, σελίδα στο facebook)
  • Διαφήμιση Προβολής στο Διαδίκτυο (Display Banners))
  • Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
  • Διαχείριση Περιεχομένου σε Social Media (παραδείγματα)
  • Affiliate Marketing
  • Δημιουργία Ταξιδιωτικού Ιστολογίου ( Blog)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IV

Email marketing/ Mobile marketing

  • Email marketing
  • Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
  • Επικοινωνία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την διαμονή
  • Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
  • Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου
  • Mobile Marketing / Ταξιδιωτικές Εφαρμογές

ΚΕΦΑΛΑΙΟ V

Web analytics

  • Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
  • Καθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
  • Βελτιστοποίηση των conversion rates
  • Στατιστικά eCommerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website
  • Μελέτη και καθορισμός ROI

ΚΕΦΑΛΑΙΟ VI

Χρήσιμα εργαλεία

  • Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
  • Booking engines για απευθείας κρατήσεις – Ηλεκτρονικά Συστήματα Κρατήσεων
  • Προσθήκη Ξενοδοχείου σε Booking Engines
  • Επικοινωνία με Chat και Social Media
  • Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
  • Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
  • Παρουσίαση Βασικών Ξενοδοχειακών Προγραμμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ V: HOUSEKEEPING DEPARTMENT (ΤΜΗΜΑ ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑΣ)
  • Λειτουργία του τμήματος
  1. Προέλευση – Σκοπός του housekeeping
  2. Υπευθυνότητες – Ρόλος του housekeeping
  3. Εξειδίκευση Προσωπικού
  4. Συνεργασία ορόφων με τα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου
  • Housekeeping Communication
  • Έντυπα – Βιβλία – Κανονισμοί
  • Διαχείριση παραπόνων
ΕΝΟΤΗΤΑ VI: FOOD & BEVERAGE (F&B) DEPARTMENT
  • F&B: αφορά την οργάνωση του εστιατορίου, το προσωπικό εστιατορίου και οι αρμοδιότητες του, τεχνική σερβιρίσματος ,λήψη παραγγελίας, διαχείριση παραπόνων
  • Οινολογία: εμπεριέχει γευστική δοκιμή, συνδυασμό γευστικού φαγητού και κρασιού , παρουσίαση, service κρασιού και πώληση.
  • Εκδηλώσεις: οι σπουδαστές μαθαίνουν να δημιουργούν και να οργανώνουν μία εκδήλωση και καλούνται να σχεδιάσουν το δικό τους γραμμικό σχέδιο στον ατομικό τους Η/Υ που διαθέτουν οι αίθουσες μας.
  • Διαχείριση παραπόνων – Ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Savoir vivre
  • Δημιουργία εκδηλώσεων και διαμόρφωση χώρου σε Η/Υ
  • Οργάνωση Εκδηλώσεων
  • Πρόγραμμα προσωπικού με χρήση Η/Υ
ΕΝΟΤΗΤΑ VII: ΑΓΓΛΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • Γενική Αγγλική Ορολογία Τουρισμού
  • Vocabulary – Listening – Speaking FRONT OFFICE:
  1. Καλωσόρισμα – Εξυπηρέτηση Πελατών
  2. Επιβεβαίωση Κράτησης – Check in – Check out
  3. Απάντηση σε αιτήματα πελατών – Αντιμετώπιση προβλημάτων & παραπόνων
  4. Συνέντευξη
  • Vocabulary – Listening – Speaking HOUSEKEEPING:
  1. Ειδική Ορολογία
  2. Ονομασίες Εξοπλισμού δωματίων
  • Vocabulary – Listening – Speaking F&B:
  1. Εξυπηρέτηση Πελατών
  2. Ονομασίες Ροφημάτων & Ποτών
ΕΝΟΤΗΤΑ VIII: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
  • Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος με τη χρήση EUROPASS
  • Σύνταξη συνοδευτικής επιστολής
  • Συστατική επιστολή και η σημασία της
  • Προετοιμασία για τη συνέντευξη
  • Σύνηθες ερωτήσεις συνεντεύξεων
  • Ερωτήσεις παγίδα κατά τη διάρκεια συνέντευξης
  • Παρουσίαση βιογραφικού
  • Διορθώσεις και παρατηρήσεις
  • Εξωτερική επαγγελματική εμφάνιση
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Η Γλώσσα του σώματος

 

ΕΝΟΤΗΤΑ IX: ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΚΟΠΟΣ

Το συγκεκριμένο τμήμα στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις. Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα που αφορούν στα διαφορετικά Τμήματα μιας οργανωμένης Τουριστικής Μονάδας και τη μεταξύ τους συνεργασία.

Πρόκειται για ολοκληρωμένη εκπαίδευση που άπτεται των απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων κάθε σύγχρονης Τουριστικής Μονάδας και απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως στελέχη στον τομέα του Τουρισμού. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Οργάνωση, Λειτουργία και Διαχείριση μιας Τουριστικής Μονάδας.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση:

Α. Να εργαστούν τόσο στη Reception όσο και σε άλλα τμήματα ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων (Web Marketing/Πωλήσεις, Guest Relations Manager κ.α.).

B. Να αναλάβουν καθήκοντα εργασίας και συντονισμού ως υπεύθυνοι στα διάφορα Τμήματα μιας οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ή τουριστικού καταλύματος.

Γ. Να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις ολιστικής οργάνωσης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων ως απασχολούμενα στελέχη ή ακόμη και στη δική τους τουριστική επιχείρηση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

• Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών έχει πιστοποιηθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού - ΕΟΠΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας και είναι εναρμονισμένο με Διεθνή Επαγγελματικά Περιγράμματα κατά ISCO 88.
• Οι εκπαιδευτές επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα και προκαθορισμένα κριτήρια του ΕΟΠΠΕΠ, τα οποία αφορούν στους τίτλους σπουδών, αλλά και την επαγγελματική και εκπαιδευτική προϋπηρεσία.
• Στο πρόγραμμα μπορούν να φοιτήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ανεξαρτήτως ηλικίας, ιδιότητας και επιπέδου σπουδών:
1. Απόφοιτοι Λυκείου, φοιτητές, πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ & ΙΕΚ.
2. Εργαζόμενοι ή επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν επιπλέον κατάρτιση.
3. Άνεργοι που αναζητούν απασχόληση και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας.
• Τα τμήματα είναι ολιγομελή, έως 10 ατόμων, και σε κάθε θέση εργασίας αντιστοιχεί ένας Η/Υ.
• Μετά την αποφοίτηση, παρέχεται στήριξη των σπουδαστών όσον αφορά θέματα συμβουλευτικής και επαγγελματικής σταδιοδρομίας.
Διάρκεια: 6 μήνες (ακαδημαϊκό εξάμηνο)
Ωράρια:
ΠΡΩΙΝΑ: ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΡΙΤΗ & ΤΕΤΑΡΤΗ 
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ : ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΡΙΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ 
Κόστος Προγράμματος: Ενημερωθείτε από τη Γραμματεία-Το ποσό καταβάλλεται σε δόσεις. 1η Δόση δίνεται με την εγγραφή.
Έκπτωση: Ειδικές τιμές σε φοιτητές & ανέργους

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται Βεβαίωση Σπουδών, η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Η πιστοποίηση είναι σύμφωνη με την άδεια του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ).

Δηλώστε συμμετοχή

Το όνομά σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο

Σχόλια