Εξειδίκευση στα πιο
Περιζήτητα Επαγγέλματα!

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Επαγγέλματα | Στέλεχος Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων | Associate Hotel Director

ΠΕΡIΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΘΕΩΡΙΑ – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ Η/Υ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL
  • Εισαγωγή στο Τουριστικό Προϊόν /Πακέτο /Φιλοξενία
  • Οργανόγραμμα & Προσωπικό Υποδοχής (Αρμοδιότητες)
  • Front Office | Βασικές Λειτουργίες
  • Διαθεσιμότητα Room Plan Stop Sales Room Status
  • Πελάτης Κατηγορίες & Ιδιότητες-Προφίλ Πελάτη
  • Private Walk in Day Use Κρατήσεις
  • Εταιρική Κράτηση
  • Πρακτορειακή Κράτηση Συμβόλαια-Πακέτα
  • Check in/ Registration
  • Τύποι και Επιβεβαίωση Κρατήσεων
  • Διαχείριση Χρεώσεων Δωματίων
  • Proforma Invoices
  • Κλείσιμο Ημέρας
  • Έκδοση Reports| Πρόβλεψη Κίνησης
  • Συνάλλαγμα | Wake up calls
  • Κρατήσεις Group
  • Καρτέλα Χρεώστη-Υπόλοιπα Χρεωστών
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Παρουσίαση ειδικών μορφών τουρισμού
  • Πολιτιστικός Τουρισμός & Ανάλυση περιπτώσεων
  • Γαστρονομικός Τουρισμός
  • Luxury Tourism
  • Οινοτουρισμός
  • Οικοτουρισμός
  • Παρουσίαση νομοσχεδίου θεματικού τουρισμού
  • Dark Tourism
  • Αγροτουρισμός
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙV: HOTEL DIGITAL MARKETING

ΚΕΦΑΛΑΙΟ I

Traveler’s online journey

  • Μελέτη ζήτησης
  • Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
  • Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή – ταξιδιώτη
  • Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτηση
  • Καθορισμός budget και μίγματος digital marketing
  • Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης(εύρεση χωρών, εποχικότητα, δημογραφικά, social trends, συμπεριφορά καταναλωτών)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ

Websites for Hotels

  • Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
  • Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
  • Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός Ξενοδοχείου
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
  • Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
  • Βελτιστοποίηση σελίδων με Α/Β tests
  • Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων
  • Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙI

Προώθηση ξενοδοχείου στα διάφορα στάδια της διαδρομής του πελάτη

  • Marketing μέσω Μηχανών Αναζήτησης ( SEM & SEO)
  • Διαφημίσεις Adwords (Search, Display, Remarketing, Youtube, δυναμικές διαφημίσεις)
  • Pay per click advertising
  • Διαφημίσεις σε Social Media με Νέα Εργαλεία (Διαφήμιση, σελίδα στο facebook)
  • Διαφήμιση Προβολής στο Διαδίκτυο (Display Banners))
  • Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
  • Διαχείριση Περιεχομένου σε Social Media (παραδείγματα)
  • Affiliate Marketing
  • Δημιουργία Ταξιδιωτικού Ιστολογίου ( Blog)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IV

Email marketing/ Mobile marketing

  • Email marketing
  • Βασικές έννοιες και ορολογίες
  • Σημαντικά χαρακτηριστικά
  • Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή
  • Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR
  • Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
  • Επικοινωνία πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την διαμονή
  • Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
  • Παρουσίαση και χρήση των Mailchimp & Moosend
  • Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου
  • Mobile Marketing / Ταξιδιωτικές Εφαρμογές

ΚΕΦΑΛΑΙΟ V

Web analytics

  • Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
  • Καθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
  • Στατιστικά eCommerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website (Google Analytics)
  • Μελέτη και καθορισμός ROI

ΚΕΦΑΛΑΙΟ VI

Χρήσιμα εργαλεία

  • Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
  • Booking engines για απευθείας κρατήσεις – Ηλεκτρονικά Συστήματα Κρατήσεων
  • Google my Business, booking.com, Tripadvisor
  • Προσθήκη Ξενοδοχείου σε Booking Engines
  • Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
  • Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
  • Παρουσίαση Βασικών Ξενοδοχειακών Προγραμμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ V: ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΡΟΦΩΝ /HOUSEKEEPING DEPARTMENT
  • Κτιριακές εγκαταστάσεις-Αρχιτεκτονική δομή και λειτουργικότητα
  • Λινοθήκη-Τρόπος λειτουργίας-χαρακτηριστικά λινών
  • Πλυντήρια
  • Δωμάτια-Βοηθητικοί χώροι
  • Προσωπικό ορόφων- Προσόντα-Υπευθυνότητες-Συνεργασία με άλλα Τμήματα
  • Καθαριότητα Τουριστικών Μονάδων
  • Καθαριότητα και Οικολογία-Πράσινα Ξενοδοχεία
ΕΝΟΤΗΤΑ VI: FOOD & BEVERAGE (F&B) DEPARTMENT
  • Ιεραρχία Προσωπικού – Καθήκοντα  & Σχέσεις με πελάτες
  • Πρωινό και Βραδινό Set up
  • Κανόνες Υγιεινής
  • Τρόποι Κράτησης
  • Συνεργασία με Προμηθευτές
  • Πρόγραμμα Προσωπικού & αδειών
  • Βιογραφικό και Συνέντευξη – Επιλογή Προσωπικού
  • Οργάνωση Εστιατορίου
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Πώς συνδέεται το F&B με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου
  • Οινολογία και Γευστική δοκιμή – Γνωριμία με τον καφέ
  • Δημιουργία menu & winelist
  • Άνοιγμα κρασιού – Τρόποι σερβιρίσματος –Παρουσίαση κρασιού
  • Συνδυασμός Κρασιού με φαγητό
  • Κοστολόγηση – Έλεγχος αποθήκης
ΕΝΟΤΗΤΑ VII: COST CONTROL
  • online εφαρμογή κοστολόγησης συνταγών
ΕΝΟΤΗΤΑ VIII: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
  • Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος με τη χρήση EUROPASS
  • Σύνταξη συνοδευτικής επιστολής
  • Συστατική επιστολή και η σημασία της
  • Προετοιμασία για τη συνέντευξη
  • Σύνηθες ερωτήσεις συνεντεύξεων
  • Ερωτήσεις παγίδα κατά τη διάρκεια συνέντευξης
  • Παρουσίαση βιογραφικού
  • Διορθώσεις και παρατηρήσεις
  • Εξωτερική επαγγελματική εμφάνιση
  • Η Γλώσσα του σώματος
ΕΝΟΤΗΤΑ IX: ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
Ενότητα Διδακτικές ώρες
1η ενότητα ΘΕΩΡΙΑ 3
2η ενότητα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ Η/Υ – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL 42
3η ενότητα ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 6
4η ενότητα HOTEL DIGITAL MARKETING | ERMIS 31
5η ενότητα ΗOUSEKEEPING (H/K) 3
6η ενότητα F&B 35
7η ενότητα COST CONTROL 24
8η ενότητα ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ | ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 3
9η ενότητα ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ 3
Σύνολο 150

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΚΟΠΟΣ

Το συγκεκριμένο τμήμα στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις. Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα που αφορούν στα διαφορετικά Τμήματα μιας οργανωμένης Τουριστικής Μονάδας και τη μεταξύ τους συνεργασία. Πρόκειται για ολοκληρωμένη εκπαίδευση που άπτεται των απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων κάθε σύγχρονης Τουριστικής Μονάδας και απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως στελέχη στον τομέα του Τουρισμού. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Οργάνωση, Λειτουργία και Διαχείριση μιας Τουριστικής Μονάδας. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: Α. Να εργαστούν τόσο στη Reception όσο και σε άλλα τμήματα ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων (Web Marketing/Πωλήσεις, Guest Relations Manager κ.α.). B. Να αναλάβουν καθήκοντα εργασίας και συντονισμού ως υπεύθυνοι στα διάφορα Τμήματα μιας οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ή τουριστικού καταλύματος. Γ. Να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις ολιστικής οργάνωσης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων ως απασχολούμενα στελέχη ή ακόμη και στη δική τους τουριστική επιχείρηση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

• Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών έχει πιστοποιηθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού - ΕΟΠΠΕΠ του Υπουργείου Παιδείας και είναι εναρμονισμένο με Διεθνή Επαγγελματικά Περιγράμματα κατά ISCO 88.
• Οι εκπαιδευτές επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα και προκαθορισμένα κριτήρια του ΕΟΠΠΕΠ, τα οποία αφορούν στους τίτλους σπουδών, αλλά και την επαγγελματική και εκπαιδευτική προϋπηρεσία.
• Στο πρόγραμμα μπορούν να φοιτήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ανεξαρτήτως ηλικίας, ιδιότητας και επιπέδου σπουδών:
1. Απόφοιτοι Λυκείου, φοιτητές, πτυχιούχοι ΑΕΙ, ΤΕΙ & ΙΕΚ.
2. Εργαζόμενοι ή επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν επιπλέον κατάρτιση.
3. Άνεργοι που αναζητούν απασχόληση και επιθυμούν να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας.
• Τα τμήματα είναι ολιγομελή, έως 10 ατόμων, και σε κάθε θέση εργασίας αντιστοιχεί ένας Η/Υ.
• Μετά την αποφοίτηση, παρέχεται στήριξη των σπουδαστών όσον αφορά θέματα συμβουλευτικής και επαγγελματικής σταδιοδρομίας.
Διάρκεια: 6 μήνες (ακαδημαϊκό εξάμηνο)
Ωράρια:
ΠΡΩΙΝΑ - ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ
Κόστος Προγράμματος: Ενημερωθείτε από τον υπεύθυνο τμήματος | Το ποσό καταβάλλεται σε δόσεις. 1η Δόση δίνεται με την εγγραφή.
Έκπτωση: Έκπτωση 10% για Φοιτητές & Ανέργους

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος παρέχεται Βεβαίωση Σπουδών, η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Η πιστοποίηση είναι σύμφωνη με την άδεια του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ).



Δηλώστε συμμετοχή

Το όνομά σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Τηλέφωνο (απαραίτητο)

Το μήνυμά σας