Θεματολογία
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 116 ΩΡΕΣ - Ακαδημαϊκό Εξάμηνο
ΕΝΟΤΗΤΑ Ι
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL - ΔΙΑΡΚΕΙΑ 42 ΩΡΕΣ
- Τι είναι η ξενοδοχειακή φιλοξενία
- Προσδιορισμός του ξενοδοχειακού προϊόντος
- Ορισμός της έννοιας Υποδοχή
- Οργανόγραμμα και προσωπικό υποδοχής
- Βασικές Λειτουργίες Υποδοχής (Front Office & Back Office)
- Έντυπα Υποδοχής
Ξενοδοχειακή πελατεία | Κατηγορίες πελατών - Διαχείριση Παραπόνων
- Εισαγωγή στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα Protel (επεξήγηση εικονιδίων | menu)
- Protel Front Office & Protel System Data (επεξήγηση και χρησιμότητα)
- Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel
- Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων
- Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις
- Επιβεβαίωση κράτησης
- Ακύρωση κράτησης
- Φόρμα κράτησης
- Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel
- Registration Card
- Κράτηση μεμονωμένου πελάτη
- Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)
- Δημιουργία κράτησης διημέρευσης (Day Use)
- Τρόποι αναζήτησης κράτησης
- Εταιρική κράτηση
- Δημιουργία εταιρικής κράτησης
- Πρακτορειακή κράτηση
- Ορισμός της έννοιας Voucher
- Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)
- Διαχωρισμός τουριστικών γραφείων (Travel Agents, Tour Operators)
- Ξενοδοχειακά πακέτα
- Συμβόλαια με Πρακτορεία | Τουριστικά γραφεία (είδη συμβολαίων, διαπραγμάτευση, υπογραφή συμβολαίων)
- Κανάλια κρατήσεων μέσω Internet (Booking.com | Webhotelier | Expedia | Hotelbeds)
- Δημιουργία κράτησης μέσω Internet
- Διαχείριση αφίξεων | Check in
- Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα
- Άμεση αλλαγή δωματίου
- Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης
- Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση
- Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση
- Έκδοση proforma invoice
- Έκδοση info invoice
- Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)
- Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες | Χρεώσεις δωματίων
- Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο
- Κατηγορίες παραστατικών στην έκδοση λογαριασμού
- Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο
- Καταχώρηση στοιχείων εταιρείας στην αναχώρηση του μεμονωμένου πελάτη
- Τρόποι πληρωμής παραστατικού
- Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία
- Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας
- Παραλαβή ταμείου των τμημάτων του ξενοδοχείου κι έλεγχος αυτών
- Κλείσιμο ταμείου ημέρας
- Έλεγχος αφίξεων ημέρας (τιμές, όροι συμφωνίας)
- Κλείσιμο ημέρας (End Of Day)
- Έναρξη νέας ξενοδοχειακής ημέρας
- Εμφάνιση και Διαχείριση no show κρατήσεων προηγούμενης ημέρας
- Reports | Forecast | Ισοζύγιο
- Έκδοση arrival | departure | inhouse | housekeeping report
- Προετοιμασία της επόμενης ημέρας
- Protel System Data
- Κατηγορίες δωματίων
- Καταχώρηση νέων τύπων δωματίων και αρίθμηση
- Τιμοκατάλογοι
- Προσθήκη νέων τιμοκαταλόγων και ονομασία
- Διαδραστική εφαρμογή της κράτησης, πελάτης | υπάλληλος (Role play)
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΡΟΦΩΝ /HOUSEKEEPING DEPARTMENT - ΔΙΑΡΚΕΙΑ 3 ΩΡΕΣ
- Λινοθήκη | Τρόπος λειτουργίας | χαρακτηριστικά λινών
- Πλυντήρια
- Δωμάτια | Βοηθητικοί χώροι
- Προσωπικό ορόφων | Προσόντα | Υπευθυνότητες
- Συνεργασία με άλλα Τμήματα
- Καθαριότητα Τουριστικών Μονάδων
- Καθαριότητα και Οικολογία | Πράσινα Ξενοδοχεία
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ
FOOD & BEVERAGE (F&B) DEPARTMENT & COST CONTROL ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ- ΔΙΑΡΚΕΙΑ 35 ΩΡΕΣ
- Ιεραρχία Προσωπικού – Καθήκοντα & Σχέσεις με πελάτες
- Πρωινό και Βραδινό Set up
- Κανόνες Υγιεινής
- Τρόποι Κράτησης
- Συνεργασία με Προμηθευτές
- Πρόγραμμα Προσωπικού & αδειών Βιογραφικό και Συνέντευξη – Επιλογή Προσωπικού
- Οργάνωση Εστιατορίου
- Διαχείριση Παραπόνων
- Πώς συνδέεται το F&B με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου
- Οινολογία και Γευστική δοκιμή – Γνωριμία με τον καφέ
- Δημιουργία menu & winelist
- Άνοιγμα κρασιού – Τρόποι σερβιρίσματος –Παρουσίαση κρασιού
- Συνδυασμός Κρασιού με φαγητό
- Κοστολόγηση – Έλεγχος αποθήκης
- Service After Covid19
- Essential Management & Coaching Skills | Restaurant Coach
- online εφαρμογή κοστολόγησης συνταγών
ΕΝΟΤΗΤΑ IV
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ MANAGEMENT - ΔΙΑΡΚΕΙΑ 6 ΩΡΕΣ
ENOTHTA V
HOTEL DIGITAL MARKETING - ΔΙΑΡΚΕΙΑ 30 ΩΡΕΣ
TRAVELER’S ONLINE JOURNEY – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 3 ΩΡΕΣ
- Μελέτη ζήτησης
- Εποχικότητα και συμπεριφορά πελατών
- Το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή | ταξιδιώτη
- Συνεισφορά των καναλιών διαφήμισης στην τελική κράτηση
- Καθορισμός budget και μείγματος digital marketing
- Χρήση εργαλείων που βοηθούν στην μελέτη της ζήτησης έρευνας αγοράς
- Μελέτη ανταγωνισμού
- Εύρεση χωρών
- Εποχικότητα
- Δημογραφικά
- Social trends
- Συμπεριφορά καταναλωτών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ
WEBSITES FOR HOTELS – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 3 ΩΡΕΣ- Βασικές αρχές σχεδιασμού website ειδικά για ξενοδοχεία
- Καθορισμός διαδρομής επισκέπτη
- Δημιουργία εύστοχου περιεχομένου στο website ενός ξενοδοχείου
- Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα επιτυχίας
- Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
- Βελτιστοποίηση σελίδων με A/B tests
- Στρατηγικές απόκτησης απευθείας κρατήσεων
- Σε ποια websites αξίζει να έχουμε παρουσία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 ΩΡΕΣ- Marketing μέσω μηχανών αναζήτησης
- SEM (Search Engine Marketing)
- SEO (Search Engine Optimization)
- Δημιουργία και Διαχείρiση Επαγγελματικής Σελίδας (Business Page) στα Social Media
- Youtube (Δημιουργία καναλιού | Όροι και προϋποθέσεις)
- Διαφημίσεις σε social media
- Σχεδιασμός & Διαχείριση Διαφημίσεων (facebook)
- Δημιουργία Audiences
- Business Manager
- Διαφημίσεις Adwords
- Δημιουργία δομής λογαριασμού
- Διαφημίσεις αναζήτησης | Search ads
- Διαφημίσεις στο δίκτυο εμφάνισης | Display ads
- Επαναληπτικό marketing | Remarketing
- Διαφημίσεις Video
- Δημιουργία στοχευμένου κοινού | Audiences
- Στατιστικά
- Reports
- Pay per click advertising
- Δημιουργία Γραφιστικού για Διαφήμιση προβολής στο διαδίκτυο (Display Banners)
- Content marketing (στρατηγικές, παραδείγματα)
- Διαχείριση περιεχομένου σε social media (παραδείγματα)
- Affiliate marketing
- Έννοια του Affiliate Marketing
- Πώς μπορείτε να το εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό
- Δημιουργία ταξιδιωτικού ιστολογίου (Blog)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙV
EMAIL MARKETING / MOBILE MARKETING – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 6 ΩΡΕΣ- Email Marketing
- Βασικές έννοιες και ορολογίες</li>
- Σημαντικά χαρακτηριστικά
- Πότε είναι η καλύτερη ώρα και ημέρα για αποστολή
- Προδιαγραφές διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR
- Δημιουργία λίστας πελατών με απλές τεχνικές
- Επικοινωνία πριν και μετά την διαμονή
- Εφαρμογές και επικοινωνία κατά τη διάρκεια της διαμονής
- Παρουσίαση και χρήση των Mailchimp & Moosend
- Eκμάθηση Δημιουργίας Email Campaigns & Newsletters
- Δημιουργία maillists
- Αποστολή Email Campaigns & Newsletters
- Ανάλυση στατιστικών
- Μεγιστοποίηση πωλήσεων παροχών ξενοδοχείου
- Mobile marketing
- Ταξιδιωτικές εφαρμογές
ΚΕΦΑΛΑΙΟ V
WEB ANALYTICS – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 2 ΩΡΕΣ- Μελέτη στατιστικών και βασικές αναφορές
- Καθορισμός στόχων ειδικά για ξενοδοχεία
- Στατιστικά eCommeerce και μελέτη στατιστικών ηλεκτρονικού εμπορίου του website (Google Analytics)
- Μελέτη και καθορισμός ROI
ΚΕΦΑΛΑΙΟ VI
ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ 4 ΩΡΕΣ- Διαχείριση κριτικών και παρακίνηση πελατών
- Προσθήκη και διαχείριση ξενοδοχείου σε Booking engines
- Tripadvisor
- Expedia
- Hotels κα
- Booking engines για απευθείας κρατήσεις
- Google My Business
- Ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων
- Διαχείριση πελατών και πωλήσεων με CRM
- Εφαρμογές και ερωτηματολόγια
- Παρουσίαση βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων
Περιγραφή | Σκοπός
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις. Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα που αφορούν στα διαφορετικά Τμήματα μιας οργανωμένης Τουριστικής Μονάδας και τη μεταξύ τους συνεργασία.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση:
Α. Να εργαστούν τόσο στη Reception όσο και σε άλλα τμήματα ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων (Web Marketing/Πωλήσεις, Guest Relations Manager κ.α.).
- Να αναλάβουν καθήκοντα εργασίας και συντονισμού ως υπεύθυνοι στα διάφορα Τμήματα μιας οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ή τουριστικού καταλύματος.
Γ. Να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις ολιστικής οργάνωσης και λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων ως απασχολούμενα στελέχη ή ακόμη και στη δική τους τουριστική επιχείρηση.
Σε ποιους απευθύνεται
Παροχές Σεμιναρίου
- Ολιγομελή τμήματα
- Εκπαιδεύουν εισηγητές έμπειροι επαγγελματίες ενεργοί στην αγορά εργασίας
- Χορηγείται πλήρες πακέτο σημειώσεων
Πιστοποίηση
Η KEME SEMINARS αποτελεί Αδειοδοτημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού) του Υπουργείου Παιδείας με Αριθμό Αδείας 2101023. Μετά το πέρας του σεμιναρίου χορηγείται αντίστοιχη Βεβαίωση Σπουδών.
Διαδικασία εγγραφής
Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα
Αποστείλετε συνημμένα με mail στο info@keme.com.gr
- συμπληρωμένη την αίτηση εγγραφής σύμφωνα με τα στοιχεία σας όπως αυτά αναγράφονται στο δελτίο ταυτότητας
- το αποδεικτικό κατάθεσης της 1ης δόσης (σε φωτογραφία ή απευθείας το αποδεικτικό που προκύπτει από την e-banking μεταφορά)
- Σε περίπτωση που είστε Φοιτητής ή Άνεργος επιπλέον των 1 και 2 , αποστέλλετε μία φωτογραφία από το σχετικό αποδεικτικό ανεργίας στο οποίο θα πρέπει να φαίνεται ευδιάκριτα ο κωδικός και η ημερομηνία λήξης του ή αν είστε φοιτητής αντίστοιχα, αποστέλλετε το φοιτητικό σας πάσο
Σε περίπτωση που είστε εργαζόμενος σε κάποια επιχείρηση, ιδιοκτήτης ή μέτοχος σε αυτή και επιθυμείτε να εκδοθεί τιμολόγιο, θα χρειαστεί:
- συμπληρωμένη την αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία το προσώπου που θα εκπαιδευτεί (βάση στοιχείων ταυτότητας)
- Το αποδεικτικό της 1ης δόσης μαζί με τα στοιχεία της εταιρείας σας, προκειμένου να μπορούμε να προχωρήσουμε στην έκδοση τιμολογίου.
Το τιμολόγιο θα εκδοθεί κατόπιν συνεννόησης, αφότου γίνει η εξόφληση του σεμιναρίου.
Παρακαλούμε μην παραλείψετε να μας ενημερώσετε κατά την εγγραφή σας, στην περίπτωση που υπάρξει κάποιος περιορισμός σχετικά με το ωράριο που μπορείτε να παρακολουθήσετε.
Τρόποι πληρωμής
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (ΠΕΙΡΑΙΩΣ / ΕΘΝΙΚΗ) κατόπιν συνεννόησης με τη γραμματεία στο info@keme.com.gr
- Δυνατότητα αποπληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω e-pos.
Παρακαλούμε όπως στην αιτιολογία πληρωμής να αναγράφετε το όνομα σας και το σεμινάριο στο οποίο δηλώσατε συμμετοχή.
Σε περίπτωση έκδοσης Τιμολογίου
Η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από τον εμπορικό λογαριασμό της εκάστοτε επιχείρησης και μαζί με την αίτηση εγγραφής να αποσταλούν τα εξής:
- Βεβαίωση Εργοδότη (εάν πρόκειται για εκπαίδευση υπαλλήλου)
- Η 1η σελίδα του Taxis (εάν πρόκειται για εκπαίδευση του εργοδότη)
- Στοιχεία τιμολόγησης (στοιχεία σφραγίδας)
Επισκεφθείτε το Εshop Μας
