Θεματολογία
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 42 ΩΡΕΣ
ENOTHTA I
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ PROTEL - ΔΙΑΡΚΕΙΑ 42 ΩΡΕΣ
- Εισαγωγή στον τουρισμό
- Τι είναι η ξενοδοχειακή φιλοξενία
- Προσδιορισμός του ξενοδοχειακού προϊόντος
- Ορισμός της έννοιας Υποδοχή
- Οργανόγραμμα και προσωπικό υποδοχής
- Βασικές Λειτουργίες Υποδοχής (Front Office & Back Office)
- Έντυπα Υποδοχής
- Ξενοδοχειακή πελατεία | Κατηγορίες πελατών
- Διαχείριση Παραπόνων
- Εισαγωγή στο ξενοδοχειακό πρόγραμμα Protel (επεξήγηση εικονιδίων – menu)
- Protel Front Office & Protel System Data (επεξήγηση και χρησιμότητα)
- Έλεγχος διαθεσιμότητας στο Protel
- Κατηγορίες και διαχείριση κρατήσεων
- Βασικοί όροι συμφωνίας που χρησιμοποιούνται στις κρατήσεις
- Επιβεβαίωση κράτησης
- Ακύρωση κράτησης
- Φόρμα κράτησης
- Δημιουργία προφίλ πελάτη / εταιρίας / τουριστικού γραφείου στο Protel
- Registration Card
- Κράτηση μεμονωμένου πελάτη
- Άφιξη χωρίς κράτηση και διαχείριση της (Walk-in)
- Δημιουργία κράτησης διημέρευσης (Day Use)
- Τρόποι αναζήτησης κράτησης
- Εταιρική κράτηση
- Δημιουργία εταιρικής κράτησης
- Πρακτορειακή κράτηση
- Ορισμός της έννοιας Voucher
- Δημιουργία πρακτορειακής κράτησης (Τουριστικό γραφείο)
- Διαχωρισμός τουριστικών γραφείων (Travel Agents, Tour Operators)
- Ξενοδοχειακά πακέτα
- Συμβόλαια με Πρακτορεία | Τουριστικά γραφεία (είδη συμβολαίων, διαπραγμάτευση, υπογραφή συμβολαίων)
- Κανάλια κρατήσεων μέσω Internet (Booking.com | Webhotelier | Expedia | Hotelbeds)
- Δημιουργία κράτησης μέσω Internet
- Διαχείριση αφίξεων | Check in
- Προγραμματισμένη αλλαγή δωματίου και ολοκλήρωσή της στο σύστημα
- Άμεση αλλαγή δωματίου
- Αλλαγή ημερομηνίας άφιξης ή αναχώρησης
- Αλλαγή όρου συμφωνίας στην κράτηση
- Προσθήκη προκαταβολής σε κράτηση
- Έκδοση proforma invoice
- Έκδοση info invoice
- Παράδοση | παραλαβή ταμείου βάρδιας
- Ανάλυση και διαχείριση ταμειακής κατάστασης (Cash Register)
- Καταχώρηση χρεωστικών σε διαμένοντες | Χρεώσεις δωματίων
- Παροχή extra υπηρεσιών με χρέωση στο δωμάτιο
- Κατηγορίες παραστατικών στην έκδοση λογαριασμού
- Έκδοση λογαριασμού σε πελάτη / εταιρεία / τουριστικό γραφείο
- Καταχώρηση στοιχείων εταιρείας στην αναχώρηση του μεμονωμένου πελάτη
- Τρόποι πληρωμής παραστατικού
- Ακύρωση παραστατικού και αιτιολογία
- Ανάλυση και διαδικασία προετοιμασίας για το κλείσιμο ημέρας
- Παραλαβή ταμείου των τμημάτων του ξενοδοχείου κι έλεγχος αυτών
- Κλείσιμο ταμείου ημέρας
- Έλεγχος αφίξεων ημέρας (τιμές, όροι συμφωνίας)
- Κλείσιμο ημέρας (End Of Day)
- Έναρξη νέας ξενοδοχειακής ημέρας
- Εμφάνιση και Διαχείριση no show κρατήσεων προηγούμενης ημέρας
- Reports | Forecast |Ισοζύγιο
Έκδοση arrival | departure | inhouse | housekeeping report - Προετοιμασία της επόμενης ημέρας
- Protel System Data
- Κατηγορίες δωματίων
- Καταχώρηση νέων τύπων δωματίων και αρίθμηση
- Τιμοκατάλογοι
- Προσθήκη νέων τιμοκαταλόγων και ονομασία
- Διαδραστική εφαρμογή της κράτησης, πελάτης | υπάλληλος (Role play)
Περιγραφή | Σκοπός
Το συγκεκριμένο σεμινάριο στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών για εκπαίδευση και κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού που αφορά στις τουριστικές επιχειρήσεις, και πιο συγκεκριμένα στο τμήμα Υποδοχής-Κρατήσεων (Reception). Το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στη χώρα μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια καταρτισμένα, ικανά να διαχειριστούν στην πράξη το εκάστοτε πελατολόγιο και να αναλάβουν όλα τα απαραίτητα καθήκοντα.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση: Α. Να εργαστούν στη Reception ξενοδοχειακών μονάδων ή άλλων τουριστικών καταλυμάτων. B. Να χειρίζονται με ευχέρεια τα διάφορα λογισμικά και web εργαλεία που χρησιμοποιούνται σε αυτήν.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται: α) σε όσους επιθυμούν να εργαστούν ως Receptionist σε κάθε είδους Ξενοδοχειακή Μονάδα ή Τουριστικό Κατάλυμα. β) σε κάθε ενδιαφερόμενο (π.χ. ελεύθερο επαγγελματία – ιδιοκτήτη τουριστικής μονάδας, υπάλληλο τουριστικής επιχείρησης κ.α.) που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με την αποτελεσματική Λειτουργία μιας Τουριστικής Μονάδας.
Παροχές Σεμιναρίου
- Ολιγομελή τμήματα
- Εκπαιδεύουν εισηγητές έμπειροι επαγγελματίες ενεργοί στην αγορά εργασίας
- Χορηγείται πλήρες πακέτο σημειώσεων
Πιστοποίηση
Η KEME SEMINARS μετά το πέρας του σεμιναρίου χορηγεί Βεβαίωση Σπουδών επιτυχούς παρακολούθησης του προγράμματος.
H KEME SEMINARS είναι πιστοποιημένος φορέας εκπαίδευσης από την ACTA – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα είναι Πιστοποιημένα κατά το πρότυπο QTL της ACTA.
Διαδικασία εγγραφής
Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα
Αποστείλετε συνημμένα με mail στο info@keme.com.gr
- συμπληρωμένη την αίτηση εγγραφής σύμφωνα με τα στοιχεία σας όπως αυτά αναγράφονται στο δελτίο ταυτότητας
- το αποδεικτικό κατάθεσης της 1ης δόσης (σε φωτογραφία ή απευθείας το αποδεικτικό που προκύπτει από την e-banking μεταφορά)
- Σε περίπτωση που είστε Φοιτητής ή Άνεργος επιπλέον των 1 και 2 , αποστέλλετε μία φωτογραφία από το σχετικό αποδεικτικό ανεργίας στο οποίο θα πρέπει να φαίνεται ευδιάκριτα ο κωδικός και η ημερομηνία λήξης του ή αν είστε φοιτητής αντίστοιχα, αποστέλλετε το φοιτητικό σας πάσο
Σε περίπτωση που είστε εργαζόμενος σε κάποια επιχείρηση, ιδιοκτήτης ή μέτοχος σε αυτή και επιθυμείτε να εκδοθεί τιμολόγιο, θα χρειαστεί:
- συμπληρωμένη την αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία το προσώπου που θα εκπαιδευτεί (βάση στοιχείων ταυτότητας)
- Το αποδεικτικό της 1ης δόσης μαζί με τα στοιχεία της εταιρείας σας, προκειμένου να μπορούμε να προχωρήσουμε στην έκδοση τιμολογίου.
Το τιμολόγιο θα εκδοθεί κατόπιν συνεννόησης, αφότου γίνει η εξόφληση του σεμιναρίου.
Παρακαλούμε μην παραλείψετε να μας ενημερώσετε κατά την εγγραφή σας, στην περίπτωση που υπάρξει κάποιος περιορισμός σχετικά με το ωράριο που μπορείτε να παρακολουθήσετε.
Τρόποι πληρωμής
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (ΠΕΙΡΑΙΩΣ / ΕΘΝΙΚΗ) κατόπιν συνεννόησης με τη γραμματεία στο info@keme.com.gr
- Δυνατότητα αποπληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω e-pos.
Παρακαλούμε όπως στην αιτιολογία πληρωμής να αναγράφετε το όνομα σας και το σεμινάριο στο οποίο δηλώσατε συμμετοχή.
Σε περίπτωση έκδοσης Τιμολογίου
Η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από τον εμπορικό λογαριασμό της εκάστοτε επιχείρησης και μαζί με την αίτηση εγγραφής να αποσταλούν τα εξής:
- Βεβαίωση Εργοδότη (εάν πρόκειται για εκπαίδευση υπαλλήλου)
- Η 1η σελίδα του Taxis (εάν πρόκειται για εκπαίδευση του εργοδότη)
- Στοιχεία τιμολόγησης (στοιχεία σφραγίδας)
Επισκεφθείτε το Εshop Μας

